عشق معروفp2

عسلناز · 07:49 1399/12/11

سیلام

پارت دوم رو آوردم😊♥️

برید ادامه عشقولیام😍🌸🌹

اززبان مرینت♥️♥️♥️

دینگ...دینگههه

من:الو؟سلام

ناشناس:سلام خانم دوپن چنگ فیلیکس هستم.

من:اهه..ببخشید آقای اگراست:)نشناختم

فیلیکس:مرینت خانم تشریف بیارید به آدرسی که براتون میفرستم.

من:برای چی؟

فیلیکس:برای نقش بازیگری تو سریال جدیدی که من کارگردانشم.

من:باشه حتما مزاحمتون میشم

فیلیکس:مراحمید...باشه پس آدرسو مسیج میکنم براتون.

خداحافظ

من:خدانگهدارتون🌸

آخ جون فیلم جدید😍دلم میخواد زودی فیلنامه رو بخونم،اینطورکه از فیلم پیداس...ژانرش عاشقانه و رمانتیکه*^*آقای اگراست گفتش من جزءنقشای اول فیلمم،

دیرین دینگگگگگ.............

اوه آدرسو فرستاد! خیابان شانزه لیزه کوچه...

رفتم سوار مازراتی خوشگلم با روکش طلایی شدم.لباس اسپرت پوشیدم و موهامو دُم اسبی بستم.

آرایشم نکردم که تو چش باشم فقط یه رژ لب کمرنگ زدم.

رسیدم به آدرسی که فرستاده بود.رفتم تو

فیلیکس:سلام خوش اومدید خانم دوپن چنگ:)

بعدسلام و اینا نشستیم سر میز،همه بازیگرای فیلم بودن.

فیلیکس:بفرمایید فیلمنامه رو بخونید،اگه خواستیدشرکت کنید،بگیدقراردادرو ببندیم.

من:ممنونم 

تو فیلنامه قراربود نقش معشوقه یه نفر بازی کنم یه سکانس هایی مثل بوس و اینام داش،تا چشم خورد.

من:حالا کی هست؟

فیلیکس:آدرین اگراست

من:آها....خب......

خدایی عررر داش داشتم خودمو خر میکردم.

از خوشحالی داشتم میمردم،درونم شادی و ذوق اما بیرونم عادی بود.

فیلیکس:موافقید؟آیا؟؟

من:امم...باشه.کجارو امضاء کنم؟

فیلیکس:اینجا رو:)

قراردادروخوندم و امضء رو زدم.

🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸  

تموم شد

خب...چطوربود؟

پارت بعدو امروز یا فردا میدم:)😊

بای