عشق معروفp1

عسلناز · 07:10 1399/12/11

سیلام^________^

پوسترکار خودمه چطوره؟؟؟؟

بریدادامه عسلام♥️😘

سلام من مرینت دوپن-چنگ هستم.۲۳سالمه و یک بازیگر و مدل معروف فرانسوی هستم. پدرومادرم،یک ساله فوت کردند،یک برادردارم اسمش لوکاست،۲۴سالشه و دخترشهردارپاریس کلویی نامزدشه،کلویی دخترخوب و مهربونیه.(توجه:کلویی خوبه)

صمیمی ترین دوستم آلیاسزارهستش،اون یه خبرنگاره و نامزدشم نینو لحیف که یه دیجی معروف هست.

من نامزدندارم...امایه نفر رو بدجوری دوس دارم.

آدرین اگراست...یک خواننده و بازیگره،وپسررییس جمهور گابریل اگراسته.

🌈🌈🌈🌈

سلام من آدرین اگراستم.خوب به داستان ما خوش اومدین!

یه چیزایی از داستانو براتون لو میدم!!!

پدرم میمیره!

یه رییس جمهور جدید داریم که جوونه!

من مرینتو میکشم🔪😐الکی گفتم

تویکی از قسمتا عشقم بهشو  اعتراف میکنم😆

باهم ازدواج می کنیم...۳تا بچه میاریم:|~

(من:یاابولفض چه گوهی میخوری؟/وجی:آخه تو یکی از قسمتا .../هیسسس وجی لو نده پر رو میشن)

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

به اندازه کافی لو دادم...نههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!؟!!!؟!!!!!

🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉⚖️🎉🎉🎉

شرمنده کم بود!

داستان من متفاوته!توقسمتای اول داستانام شخصیتا یکم از خودشون میگن تا خواننده داستان قشنگ غرق داستان شه!😊♥️

حالا بعد کلاسام پارت۲رو میدم😍♥️

باییییی تاهایییی