درباره وِی🙄🐰

عسلناز · 13:11 1399/12/24

سیلام کیوتانم😊⭐️

آقا هیییی نیاید،گفتمان.چندسالته،آرمی یااکسوالی؟

چی چی؟نخودچی؟پیچپیچی؟؟

جوابتون تو ادامس🙄💚

بدون سانسور موگوم،اگه حرفی سخنی بود...به خوبی ببخشین🙏🏻😅

تشریف برو ادومهO____________o💜

بنده،اقلیماهستم،اسم اصلیم عسلناز هستش،یعنی دو اسمه هستم،فامیلیمم"تمنادار"😊

متولد۱۳۸۸/۱/۸هستم❤️💚

شیرازی میباشم😁یه،آرمی،اکسوالی،بلینکی،و توایس هم بسیارمیدوستم😍

آخر بد دهنی هستم<تعریف نیس>پس تو کمبودفحش و اینا کمک لازمی برو گفتمان💜❤️🌷

پدرم،وکیله...🐰

۲تاداداش دو قلو۲۳ساله دارم.آدرین وعارف⭐️

۳تاخواهریم،اقلیما(خودم)،پریسا،پریا۱۱سالمون میشه۸فروردین⭐️

🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻

پدرومادرم۴۴سالشونه

دوتای بابابزرگم فوت شدن،ومادرمامانم درقیدحیاطه♥️

هشت تا پسرعمو،۹تادخترعمو،پنج تادخترعمه،۶تاپسرعمه دارم.ؤ

💜💜💜💜💜💜💜💜💜

دیگه نمیدونم چی بگم اگه خواستین چیز بیشتری بدونین سوال کنین پستو ویرایش میکنم:)💚

اسم اصلی من عسلناز،هستش

اما من هنوزم اقلیماهستم😊💙بای